sábado, 27 de diciembre de 2014

Emocionari, el diccionari de les emocions

La primera vegada que vaig sentir parlar d´aquest diccionari no vaig saber gaire bé de què anava. De fet, fins que no el vaig trobar a una llibreria i el vaig poder fullejar no em vaig fer una idea de com devia ser el seu funcionament. Un cop que el vaig veure vaig saber que aquest Nadal formaria part dels regals que rebessin els nostres fills.
L´Emocionari fa un recorregut per totes les emocions (42 en total) que sentim els éssers humans i els descriu d´una manera senzilla i directa enllaçant-los l´un amb l´altre (tendresa-amor-odi-ira...)

Podem seguir el recorregut proposat, però també podem fer el nostre propi recorregut, o anar llegint les emocions de manera individual (tot i que ja us aviso que una sempre ens du a un altre, i és fàcil acabar llegint les emocions una rere l´altre.
L´Emocionari ens arriba de la mà de "Palabras Aladas" una editorial que a més ens regala de manera gratuïta  fitxes i recursos per poder fer servir aquest llibre com una eina pedagògica. 

Podeu veure el recorregit del diccionari aquí

Si ja el teniu i volei descarregar-vos les fitxes podeu fer-ho aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario